El gobierno local acusa al PP de "burlarse" de los vilagarcianos con propuestas que "xa existen"

El gobierno local acusa al PP de "burlarse" de los vilagarcianos con propuestas que "xa existen"
Alberto Varela y Tania García en un Pleno I GONZALO SALGADO

El grupo municipal socialista acusa al Partido Popular de Vilagarcía de "burlarse" de la ciudadanía con "propostas que xa existen" o que "non defendeu cando o Concello as demandou á Xunta", en referencia al anuncio de la tercera propuesta electoral conservadora, consistente en el aumento de las frecuencias de autobús.

 

"A desesperación e absoluta falta de ideas do PP de Vilagarcía para conformar unha alternativa de goberno queda máis patente con cada nova proposta", señalan desde el grupo municipal socialista en un comunicado. "Resulta totalmente indignante que despois dos anos que este goberno estivo loitando para conseguir que a Xunta de Galicia mellorase o transporte urbano e interurbano en Vilagarcía, coa dotación de máis liñas e frecuencias de autobuses a través do Plan de Transportes, sen que o PP local aparecese en ningún momento para defender os intereses dos vilagarciáns, veñan agora criticando a situación e culpándonos a nós dela", apuntan los miembros del ejecutivo.

 

El gobierno que encabeza Alberto Varela se pregunta "onde estaban Ana Granja e os seus compañeiros" cuando desde Ravella se demandaban "verbalmente e por escrito" dichas mejoras y cuando, hasta en dos ocasiones, presentaron alegaciones al Plan de Transportes o propusieron un Área Metropolitana en O Salnés, propuestas que la Xunta rechazó.

 

"Estaba agochada e caladiña, coa cabeza gacha e en actitude servil cos seus xefes", señalan los socialistas, que ironizan con la propuesta de crear una tarifa plana. "Poñendo por diante que nos parece unha idea magnífica, o malo para vostede, señora Granja, é que esa medida xa existe desde o ano 2016: A creamos nós, chámase Vaibus!, a financia íntegramente o Concello e conta con máis de 2.000 usuarios". El grupo municipal del PSOE también "sugiere" al PP que anuncie la creación de una línea de autobús al Hospital y le llame Vaibus!.

 

 

El gobierno local acusa al PP de "burlarse" de los vilagarcianos con propuestas que "xa existen"

Te puede interesar