El gobierno local de Vilagarcía expresó su pesar por el fallecimiento del empresario Manuel Jesús García Rodríguez y transmitió sus más sentidas condolencias a la familia, amigos y a todos los trabajadores de Thune Eureka, empresa que presidía desde el año 2003.
El alcalde, Alberto Varela, destacó el espíritu emprendedor y la “valentía” de García Rodríguez, “que nos momentos máis duros da firma, cando estivo a piques de desaparecer coa marcha do capital noruegués, se puxo ao frontee do grupo de 18 empregados que o arriscaron todo por manter a empresa e os postos de traballo do plantel, conseguindo mantela a flote e convertela nunha das industrias máis fortes e con presenza internacional do noso municipio e de Galicia”.
Asimismo, el regidor añadió que “Vilagarcía perde a un visionario e aun emprendedor, que apostou pola súa cidade e que nos deixa o mellor exemplo do que debe ser a cultura empresarial e industrial”.
Manuel García falleció el lunes y la despedida será mañana jueves, a las ocho de la tarde, en la iglesia parroquial de Santa Eulalia de Arealonga.