Laura Rodríguez | “O té é un ingrediente que marida moi ben coa comida galega”

Laura Rodríguez | “O té é un ingrediente que marida moi ben coa comida galega”
Laura Rodríguez en la tienda de la que se propietaria, La Tetereta | gonzalo salgado

Desde pequeña recuerda que en su casa siempre se consumía té y que fue precisamente ese detalle de la infancia lo que la llevó a ser más exquisita como consumidora e incluso a encaminar su carrera profesional a un mundo que en Occidente todavía suena a exótico. Laura Rodríguez es una de las fundadoras del Instituto de Investigación del Té que este mismo sábado celebrará en el Pazo de Rubiáns la segunda edición de la Tea Masters Cup. “A primeira edición foi en Zaragoza hai dous anos e a nosa idea á hora de organizar este evento é dar formación e fomentar a cultura do té”, explica. El formato del evento vilagarciano cambiará respecto a la primera edición. “Mudamos totalmente o formato. No campionato internacional pódese participar en catro categorías diferentes: unha de maridaxe de té con comida; outra dunha cerimonia en torno ao té; logo a de elaborar un cóctel con té e o que imos facer nós aquí é o “tea tasting” que é o que vén sendo unha cata”, reseña.

Una cata en la que participarán un total de 10 personas, de las cuales la mitad son gallegos. “Hai unha boa representación destas terras”, asegura Laura. “Temos a Gonzalo Rodríguez, que vén do Club del Café de Pontevedra; a Beatriz Piñeiro de Quinteiro da Cruz deste entorno”, incide. De hecho apunta que el perfil de un sumiller de té no difiere mucho del que puede tener uno de café o de vino. “Son os mesmos sentidos e un perfil moi semellante”, explica Laura Rodríguez.


La vilagarciana reconoce que el té es un ingrediente que cada vez tiene más presencia en la alta cocina o en la llamada “cocina de vanguardia” y tiene claro el porqué. “O té ofrece moitísimas posibilidades á hora de facer maridaxes e non só para acompañar certo prato cunha taciña ao lado, senón á hora de facelo. Agora está moi de moda utilizar certos tipos na pastelería ou repostería. A cuestión está en xogar e innovar con iso”, explica. Y también en la cocina gallega. “Cos mariscos ou con peixe ou carne de calidade”, ratifica.


Lo cierto es que la Tea Masters Cup del sábado tendrá la cata para profesionales, pero “todo aquel que queira pode acudir a vela de forma gratuíta e sen problema”. De hecho habrá tres actividades a mayores para el público general. “Haberá unha cata que permitirá probar o té galego e dúas charlas técnicas sobre esta modalidade e sobre a importancia da auga a utilizar. Tamén faremos unha cerimonia Gong Fu Cha xusto antes da entrega dos premios para relaxarnos e disfrutar do ritual”, matiza. Laura Rodríguez invita a participar en una jornada que, entiende, hará cambiar la percepción que se tiene del té. Ella misma mudó su idea cuando viajó a India para ver en primera persona el cultivo de esta planta de más de cinco mil años.

Laura Rodríguez | “O té é un ingrediente que marida moi ben coa comida galega”

Te puede interesar