La gerente el Hotel Terramar, María Teresa Rodríguez Aguiño, achaca al “acoso e derribo” de un vecino y empresario de la zona el desalojo que sufrió el pasado sábado. “Xa foi co meu pai, co meu marido e agora conmigo. Chegoume a dicir que se lle daba 10.000 euros me deixaba en paz. Esto é insoportable”, advierte Pese a que la orden de desalojo fue dada desde el Concello a raíz de una sentencia, Rodríguez Aguiño asegura que cuenta con todo en regla. “Hoxe mesmo fun ao concello a Turismo e alí aparezo como hotel e con todos os datos como habitacións e as estrelas do establecemento e todo”, apunta. De hecho, recalca que “nós estamos a pagar tódolos anos o IBI como hotel, 2.500 euros. Que pasa so son hotel para pagar?”, dice.
Sin embargo, no está dispuesta a que la situación del pasado sábado se vuelva a repetir y partirá de cero para regularizar el hotel cuanto antes. “Dinme que lles falta documentación porque o que eu teño é unha licenza antiga de 1982, pero non sei o que fixeron con ela proque eu teñoa toda”, advierte.
Rodríguez lamenta las pérdidas ocasionadas por la comida y la cena que ofreció a la excursión de Portugal que teme “non me paguen”, pero sobre todo la mala imagen que se proyectará del municipio. “Parece mentira que o alcalde non apoie aos empresarios que xeneran riqueza e dan vida ao turismo. A min cada ano veñenme moitas excursións de Portugal e Italia”, añade.
La gerente del Hotel Terramar asegura que su abogado ya se ha puesto en contacto con el alcalde para taratr de buscar cuanto antes una salida a esta situación.
También reconoce que hasta el momento todo han sido trabas por parte del Concello para tratar de “actualizar” la licencia y que lleva más de cinco años a la espera de la regularización sin obtener respuesta alguna.
Rodríguez Aguiño no se da pro vencida y volverá a ponerse en contacto con el arquitecto para reiniciar de nuevo los planos y pedir de nuevo una licencia. “Terei que astar 8.000 euros a maiores dos 5.000 euros que gastei, pero non me importa porque este hotel vaise volver a abrir”, apunta.
Por otro lado, la gerente del Terramar explica que los excursionistas de Portugal tomarán medidas contar el Concello. “Nunca lles pasou algo similar e cren que a culpa de todo isto tena o Concello. Ademais, viñeron a facer dano porque os excursionistas viñeron xa a comer e van desalozalos pola noite para que sexa máis forte”, dice.
Rodríguez Aguiño asegura que ya hay varias excursiones haciendo reservas.