Denuncian la venta irregular de marisco en la lonja de Carril y el patrón lo niega

Denuncian la venta irregular de marisco en la lonja de Carril y el patrón lo niega
La denuncia fue presentada ante la Consellería do Mar y en ella se reclama documentación | g.s.

La Asociación Profesional de Autónomos del Mar (Aproamar) presentó ayer ante la Consellería una denuncia contra la Cofradía de Carril en la que apuntan a la venta irregular de marisco en la lonja carrilexa, fuera de los cupos establecidos por la normativa vigente. Este tipo de práctica fue denunciada por la misma asociación en el mes de diciembre, pero referente a la lonja de Cabo de Cruz (en Boiro).

Según Aproamar los responsables de la lonja carrilexa “veñen facendo acopio de marisco en cantidades superiores aos cupos permitidos, procedendo á venda en poxa pública dos excedentes de marisco retirados aos membros da agrupación”. Estos cupos, según la denuncia, se “facturarían a nome de diversos códigos da Cofradía de Pescadores para destinalos a gastos xerais e particulares dos seus membros, que non se achan debidamente xustificados”. Y es que, entienden los denunciantes, que “eses gastos inxustificados proceden dunha actuación irregular á marxe da legalidade vixente como facturar marisco cuxo destino non pode ser outro que a inmediata devolución ao mar”.

Según Aproamar los hechos podrían ser constitutivos “dunha infracción continuada” y añaden en la denuncia que tanto la Cofradía de Pescadores de Carril como la Consellería do Mar “son perfectos sabedores que afecta negativamente á xestión dos bancos marisqueiros e supón un incremento no esforzo de pesca”. La denuncia de Aproamar está acompañada por una denuncia de una mariscadora ante la Policía Nacional que, apuntan, prueba las supuestas irregularidades.

“Todo é mentira”
Al conocer el contenido de la denuncia de Aproamar el patrón mayor de la Cofradía de Carril, José Luis Villanueva, negó rotundamente cualquier tipo de ilegalidad en la lonja de la localidad. “É mentira. Teño a conciencia moi tranquila porque non permitiría que se levase a cabo ningunha ilegalidade na lonxa de Carril”. Es más, asegura que, “tal e como ordena a lexislación vixente todo o marisco que se excede do cupo tanto da Agrupación de a pé como da de a flote volve ao mar. E iso é algo que os propios mariscadores poden ver cos seus propios ollos porque é un procedemento transparente”. Insiste en que “fóra do cupo non vende ninguén” y que los hechos denunciados por la Asociación Profesional de Autónomos del Mar “non son certos”. Villanueva vuelve a hacer hincapié en que “todo isto é unha clara persecución orquestrada polos de sempre, pero eu teño a conciencia moi tranquila”.

Denuncian la venta irregular de marisco en la lonja de Carril y el patrón lo niega

Te puede interesar