lll

Recibe cada mañana las últimas noticias. REGISTRARME

Recibe las noticias desde Telegram. ÚNETE

Somos acusa a Castro de una “cacicada” en el reparto de ayudas Covid a las empresas

Enrique Oubiña, portavoz de este grupo de la oposición | cedida

Somos Ribadumia acusó ayer al alcalde, David Castro, de realizar una “cacicada co reparto de axudas Covid ás empresas”. El grupo de Enrique Oubiña afirma que el regidor “pretende aprobar unhas bases de adxudicación que implican repartir os fondos directamente a dedo”. Se trata de 14.700 euros, a través del Plan Concellos de la Diputación.


En este sentido, consideran que a nivel municipal “non hai criterios de reparto obxectivos de ningún tipo para os fondos, só de acceso a liña de axudas, e a decisión quedaría en mans de cargos políticos”. Por ello, concluyen que el procedimiento tal y como está constituye “algo inadmisible”. Aun así, Oubiña, portavoz de este grupo opositor, adelanta que “en ningún caso” votará en contra de conceder ayudas “a ningunha das empresas que cumpran cos requisitos e a soliciten”. Aceptan las ayudas, pero “outra cousa é aceptar que os cartos se repartan de calquera maneira”, critican.


Falta de transparencia

Esta supuesta discrecionalidad que Somos denuncia la habrían advertido “no medio da documentación que o goberno local pretendía manter oculta ata o último minuto, para que dende Somos Ribadumia non puideramos facer unha valoración, e que este próximo martes van ir a Pleno”. Hace unos días, de hecho, acusaban al ejecutivo de “entorpecer” el acceso a la documentación para dicha sesión. 

Somos acusa a Castro de una “cacicada” en el reparto de ayudas Covid a las empresas

Te puede interesar