El IES Número 1 de Ribeira se planta y el alumnado no irá a clase hasta que las aulas sean seguras

El IES Número 1 de Ribeira se planta y el alumnado no irá a clase hasta que las aulas sean seguras

El alumnado del IES Número 1 de Ribeira no volverá a las clases el día 23 ni tampoco lo hará los días siguientes si desde la Consellería de Educación no se garantiza un regreso seguro a las aulas. Así lo manifiestan desde la ANPA Caramecheiro que han remitido un escrito a la Xunta de Galicia en el que muestran su malestar por la falta de protocolo para el regreso a la actividad docente en segundaria y Bacharelato. La ANPA habla en su escrito de “deixadez, neglixencia e abandono de responsabilidades” y ahondan en que “sobre todo hai desinterese absoluto pola seguridade e pola educación dos nosos fillos”. Los padres y madres señalan que les da “medo que os nosos fillos poidan pasar todo o día nunha aula ateigada sen garantías de distanciamento social”. Tal y como es la fisionomía del centro ribeirense los padres creen que “nin con todas as fiestras abertas se conseguiría unha atmósfera respirable”.

Ante tal panorama los padres de la ANPA exigen que se disminuya el número de alumnos por aula. “Iso non só garante a distancia de 1,5 metros entre eles, senón que ademais permite ventilar sen derrochar a calefacción e evitar as barreiras que supoñen as mamparas, así como limitar os contactos e a transmisión da enfermidade”, argumentan en su misiva. La ANPA incide en que “temos constancia de que a dirección do instituto está a traballar a reo para conseguir abrir o centro, pero non teñen os recursos necesarios para facelo”. Añaden que “tampouco teñen respostas por parte da Conselleria e están cansados de presentar solicitudes e de suxerir solucións e opcións a todos os problemas que xorden no centro”.

Los padres tienen claro que las garantías para un regreso a las aulas seguro pasa por más inversión tanto en personal docente como en medios. “Non imos permitir que os nosos fillos entren en aulas sen garantías”. l

El IES Número 1 de Ribeira se planta y el alumnado no irá a clase hasta que las aulas sean seguras

Te puede interesar