Lunes 17.12.2018

El IES recibe un premio de innovación educativa por su proyecto “21 días co galego”

El IES A Pobra recibió el premio de innovación educativa en normalización lingüística convocado por la Consellería de Educación por su proyecto didáctico “21 días co galego”, actividad organizada.

El IES A Pobra recibió el premio de innovación educativa en normalización lingüística convocado por la Consellería de Educación por su proyecto didáctico “21 días co galego”, actividad organizada por su Equipo de Dinamización da Lingua Galega e Literatura y su departamento de Lingua Galega, con la participación de todos los alumnos, unos 40 profesores y personal administrativo y de servicios. Surgió en febrero de 2013 para lograr mayor competencia en esa lengua y mejor conciencia lingüística a través de actividades de tipología variada que también acercan a los participantes a conceptos sociolingüísticos de “imprescindible coñecemento” para una correcta comprensión de la realidad actual gallega y del papel que en ella tiene la lengua.
“É o segundo premio que recibe o IES A Pobra neste curso, xa que tamén foi galardoado cun dos premios a proxectos educativos da Fundación Barrié pola súa iniciativa ‘Unha lingua chea de palabras’ de desenvolvemento da competencia lingüística do alumnado”, recordó el director, Xosé Maneiro. Desde el instituto indicaron que pueden concluir que la última distinción recibida “é un premio ao traballo que nos últimos anos está a desenvolver toda a comunidade educativa do IES A Pobra”. Y destacan propuestas como los programas europeos en que participan alumnado y profesorado, proyectos de trabajo coordinados entre diversos departamentos, organización de múltiples y actividades de su semana cultural o trabajo en convivencia escolar.

Comentarios