La cantera del Club Náutico O Muiño sigue siendo una referencia dentro del piragüismo arousano, mientras el club de Ribadumia continúa forjando su base, apostando por la gente de la casa para que lleguen lo más lejos posible. “Temos un ano de pouca transición, a idea é seguir traballando o máximo como estes anos, porque somos referencia en categorías base”, comenta Ruso, presidente del Náutico O Muiño.
Actualmente, Silvia Gago y Lara Remigio se encuentran concentradas en Murcia con el equipo nacional júnior. Por un lado, Silvia Gago afronta su primer año de júnior, mientras que Lara Remigio afronta su segundo año en la categoría en busca del golpe definitivo.
“Veremos que temporada saca Silvia porque o primeiro ano na categoría sempre é complexo, vai notar o cambio, pero temos esperanzas de que poida colgarse algunha medalla como fixo o ano pasado Lara”, afirma el presidente del club.
“Lara ten que consagrarse un pouco máis na categoría, polo menos en España, porque a nivel internacional xa é máis complejo, e buscar o C2 500 metros. Ambas teñen que seguir formándose e Lara ten que ser referencia”, recalca Ruso.
Lo cierto, es que todavía no se conocen los criterios para el selectivo que conformará el equipo nacional. El primero de la temporada, por el momento, se espera que se celebre durante el próximo mes de mayo. “Silvia vai notar o cambio, pero ten condicións, e ahora mismo seguro que para unha embarcación de equipo é perfecta”, recalca.
Por otro lado, Manuel Fontán y Adrián Sieiro continúan formándose en el Centro de Tecnificación Deportiva de Pontevedra en un año post-olímpico, y en el que se quedaron a las puertas de París.
“Manuel Fontán e Adrián Sieiro continúan en Pontevedra, e agora o seu obxetivo, sobre todo de Fontán que é o máis xoven, é Los Ángeles. Na categoría Sub 23 é todo un referente. O obxetivo de ambos ten que ser o C2 500 metros, ben sexa xuntos ou por separados, pero están traballando para conseguilo”, recalca Ruso.