El BNG denuncia el estado de la pista de atletismo de Fontecarmoa

El BNG denuncia el estado de la pista de atletismo de Fontecarmoa
Xabier Rodríguez y otros miembros de la candidatura en las pistas de atletismo

El BNG denuncia el estaod de la pista de atletismo de Fontecarmoa, tras una reunión con la Agrupación Atlética Mazí. Para el candidato nacionalista, Xabier Rodríguez, se trata de una "demostración da falta de atención debido ao mantemento e coidado dos espazos e dos equipamentos deportivos", dentro de las competencias de la Fundación Pública de Servizos Deportivos Municipais.

 

Esta situación, aseguran desde el BNG, supone un "grave prexuízo ás persoas que realizan alí a súa actividade de adestramento". Ponen como ejemplo los de Rodríguez Paz el estaod del almacén bajo la grada, los "teóricos vestiarios do local cedido" a Mazí, que dicen que están "cheos de humidades e co innecesario falso teito caido", lo que impide el uso de buena parte de las instalacioens.

 

"Fóra, na zona das pistas, caros colchóns repousan á intemperie baixo unha lona que non frea o seu deterioro, o foso de saltos ve medrar herba por non remover a súa area e tacos das marcas de saltos afúndense e causan un estado que bloquea a súa homologación para competecións". Esto supone que se "furta a posibilidade de eventos que potencien o turismo deportivo a favor da economía local", señalan desde el BNG.

El BNG denuncia el estado de la pista de atletismo de Fontecarmoa

Te puede interesar