Las obras de saneamiento que Augas de Galicia está ejecutando en Cambados para incrementar la red separativa del centro urbano con la instalación de unos tres kilómetros de nuevas tuberías y la reconversión de tramos existentes han provocado un quebradero de cabeza para el Concello y el vecindario, que lamentan los atrasos que está sufriendo la actuación. Una circunstancia que el organismo hidráulico dependiente de Medio Ambiente reconoce y que justifica ante “as dificultades no desenvolvemente dos traballos”.
No obstante, Augas de Galicia subrayó su “compromiso coa finalización dos mesmos no menor tempo posible, polo que se atopa en constante contacto cos responsables da empresa adxudicataria e avaliando a situación para facilitar a maior axilidade nas intervencións necesarias”.
En esta línea, subrayan desde el organismo que el objetivo de la actuación “é contribuír á mellora da rede de saneamento de Cambados —para optimizar o servizo na zona en beneficio da veciñanza— así como a avanzar no saneamento da ría de Arousa”.