domingo 20/9/20

El Pazo Emilia Pardo Bazán acoge el domingo “Misión Sapiéns”

“Misión Sapiens é un espectáculo de autoaxuda que en menos de dúas horas te transformará nun ser humano culto, educado e capaz de manter unha conversa sobre calquera tema sen quedar como un burro”.

“Misión Sapiens é un espectáculo de autoaxuda que en menos de dúas horas te transformará nun ser humano culto, educado e capaz de manter unha conversa sobre calquera tema sen quedar como un burro”. Así definen la obra desde Malasombra Producións, la compañía que el domingo, a las 19 horas, traerá al Pazo Emilia Pardo Bazán, en la villa de Sanxenxo, esta comedia protagonizada por Luis Iglesia, Xabier Deive, Marcos Orsi, Xoque Carbajal y Jouse García.
En ella, cinco  grandes eruditos de diversos campos intentarán  ampliar los conocimientos del espectador en cultura general, comportamiento y educación, música, libros, películas, deportes, viajes. “Non é necesario pasarse horas e horas da túa vida lendo libros, escoitando música ou vendo películas. Nós contámosche de que van e ti xa podes participar con orgullo nas charlas dos teus amigos máis cultos sen medo a quedar mal”, explican los promotores de este espectáculo de humor dirigido al público adulto
Así, a lo largo de 75 minutos los asistentes se divertirán con los monólogos cómicos que conforman el texto. “Sabemos que percorrer o mundo é caro, pero mentir sobre os sitios onde estiveches non costa nada e podes quedar igual de ben diante dos teus colegas e parentes. Axudámosche a preparar as mentiras sobre as túas viaxes para que ninguén saiba nunca que na túa vida fuches máis alá de Piedrafita”, apuntan. El precio de las entradas será de 5 euros y estarán a la venta desde una hora antes de la función.
La puesta en escena de ‘Misión Sapiens’ correrá a cargo de cinco actores con una larga trayectoria en teatro, cine y televisión, como Luis Iglesia, popularmente conocido por su interpretación de Carmelo Matalobos, en la serie Matalobos de TVG; en la que participa también Xabier Deive. También forman parte del elenco Marcos Orsi, uno de los actores con más prestigio de Galicia en el campo teatral y numerosos premios; Xoque Carbajal y Jouse García.

Comentarios