El PP de A Illa hizo pública hoy una nueva propuesta electoral. El candidato, Matías González Cañón, compromete que, si gobierna, impulsará la creación de un paseo marítimo entre O Regueiro y A Abilleira y una remodelación de la zona de O Cantiño.
El tramo de nueva senda litoral sería de unos 300 metros. Para ello, negociarían fondos con Xunta y Gobierno central, que "debe autorizar a execución", si bien creen que "non debe haber atrancos", "posto que limítase a dar continuidade a un paseo xa existente e ademais recuperaría e melloraría unha zona sen causar un impacto ambiental na costa". A medio plazo, el PP opina que en este entorno debería construirse un nuevo vial, para enlaza con la Ribeira do Chazo, alrededor de A Salga. Con ello buscarían "desconxestionar o tráfico".
En cuanto a la obra prometida para O Cantiño, sería de "saneamento e mellora do seu firme", así como de "dotación de mobiliario urbano, para facelo máis confortable". "Trátase dunha actuación que poderiamos considerar pequena, pero que nós cremos imprescindible porque está no centro da vila”, concluye el alcaldable popular.