El PP solicita la urgente reparación de la piscina de Cambados y exige “responsabilidades políticas”

Sabela Fole carga contra la promesa de Carmela Silva: “Ía ser unha instalación do século XXI e quedou no XIX”
El PP solicita la urgente reparación de la piscina de Cambados y exige “responsabilidades políticas”
Una vista de archivo del interior de las instalaciones | Mónica Ferreirós

El PP de Cambados exigió ayer a través de un comunicado la urgente reparación de las deficiencias en la piscina. Además, solicitó al cuatripartito que asuma “responsabilidades políticas” por los “fallos construtivos”. 


“Non é de recibo que xurdan fallos construtivos e problemas de calado en portas, tubaxes, distribución de espazos ou os aseos adaptados, entre moitos outros, cando o recinto só ten cinco anos”, lamentan los conservadores.  


El PP advierte que “certos defectos” son “responsabilidade do cuatripartito” y no de la constructora, en tanto fueron en el ejecutivo local los “encargados de modificar o proxecto”.


“É inaudito que os propios membros do executivo digan que houbo unha suposta mala execución da obra e que se queden tan anchos porque demostra que fixeron mal o seu traballo”. En este sentido, preguntan también “cal foi o concelleiro responsable da inspección e control da obra”, ya que “o goberno local estaba conformado polos mesmos partidos” que el actual cuatripartito.


La portavoz popular, Sabela Fole, declaró que el compromiso del alcalde, el socialista Samuel Lago, de realizar los arreglos necesarios este año es algo “inadmisible”. Cree que entra dentro del “habitual inconcreción e longopracismo” del que acusa al regidor y que “moito nos tememos que non supón máis que unha saída para tratar de conter o enfado social”. 


Fole también ironizó sobre las declaraciones en su día de la expresidenta de la Diputación, Carmela Silva ante esta obra. “Dixo que ía ser unha piscina do século XXI, pero debeuse quedar no XIX”, arremetió. 

El PP solicita la urgente reparación de la piscina de Cambados y exige “responsabilidades políticas”

Te puede interesar