El PSOE exige la constitución “urgente” de la Mancomunidade

El PSOE exige la constitución “urgente” de la Mancomunidade
Diario de Arousa-2019-10-12-009-bc554002

Los alcaldes socialistas en la comarca de O Salnés anunciaron ayer que exigirán “formalmente” la “convocatoria urxente” de una sesión plenaria para desbloquear la constitución y “renovación” de la Mancomunidade. 

Lo hacen tras conocerse esta semana que dos juzgados contenciosos han desestimado sendas solicitudes de suspensión cautelar de la elección de vocales comarcales en Meaño, lo que valía hasta ahora a los conservadores para demorar reunir a los corporativos de Exposalnés. 

Entrar “en razón”
Por ello, caído ese impedimento, los regidores de Vilagarcía, O Grove, Cambados, A Illa y Meis piden al PP que se deje de bloqueos y convoque cuanto antes la sesión constitutiva. “Despois da resolución xudicial e de catro anos da presidencia en funcións, non sabemos a que espera o PP para facer entrar en razón a Durán”, manifestaron ayer en un comunicado conjunto. Los vecinos de la comarca, consideran, “non se merecen que unha institución estea paralizada polos caprichos ou rabiadas dun alcalde que cree que a Mancomunidade lle pertence”

Entienden que los socialistas ya mostraron “bastante paciencia” durante cuatro años de presidencia de Durán en funciones, “cando a Xunta se desentendeu para solucionar o caso do empate a votos” no contemplado en los estatutos comarcales. “O mesmo sosego que mantiveron despois, tralo resultado das eleccións municipais do 26 de maio, cando o alcalde de Vilanova viu perigar a súa continuidade ao fronte da Mancomunidade e, ademais de enfadarse con todo aquel que non o apoiaba, incluídos membros do seu propio partido, se dedicou a poñer todas a trabas posibles”.

El PSOE exige la constitución “urgente” de la Mancomunidade

Te puede interesar