El PGD urge un sistema de riego para las zonas verdes y un baldeo de calles

El PGD urge un sistema de riego para las zonas verdes y un baldeo de calles
El PGD critica el mal estado que presentan las zonas verdes | d.a.

El concejal de Partido Galeguista Demócrata, Félix Lamas, criticó ayer el estado de “abandono” de las zonas verdes del municipio. “Cando aínda non chegamos ao ecuador de verán, a imae que amosan os nosos parques e zonas verdes é lamentable, estando practicamente secas. Podemos dicir que en vez de zonas verdes, temos zonas amarillas”, apunta.
El edil urge al Concello a tomar medidas de inmediato para tratar de revertir la situación y recuperra en la medida de lo posible las zonas verdes para el disfrute de lso vecinos. “Se pro mor do aforro da auga non se poden poñer os aspersores a regar; pódese aproveitar a auga da depuradora que se está a verter a toneladas no mar e que é totalmente axeitada para o rego”, apuntan.
Lamas plantea la posibilidad de usar los camiones con cisterna de los que dispone el Concello, tanto el de vías y obras como lo de emergencias, para llenar de agua depurada y proceder en las primeras horas del día a regar las zonas verdes del municipio. “Non derrocharemos auga e estaremos a darlle vida e mantendo a estos parques”, apunta.
Lamas considera que no solo se debería usar para el riego sino también para baldear algunas calles del municipio que presentan un estado “francamente mellorable” y también las aceras que “dan pena”. Así apunta, como ejemplo la calle Luis Seoane, “na que o seu estado vese empeorado grazas a autorización do goberno de poder sacar os vasos a rúa nos locais nocturnos, as beirarrúas están asquerosas, como dixo algún veciño da zona: Péganse os zapatos”.
Felix Lamas también plantea la posibilidad de limpira elementos ornamentales que se encuentran sucios debido a los excrementos de las gaviotas como es el caso de la Fonte dos Cabaliños en Peralto.
Moción
Por otro lado, el PGD llevará al Pleno del próximo lunes una moción en la que proponen la creación de un punto de encuentro familiar en O Grove. Lamas considera que contar con este tipo de atención obliga a familias “en situacións complicadas” a acudir a Pontevedra. “Isto implica as persoas que teñen traballo a pedir autorizacións ou permisos para os seus desprazamanetos a Pontevedra ou depender de terceiras persoas para o traslado dos menores en cumprimento do réxime de visitas", apunta.l

El PGD urge un sistema de riego para las zonas verdes y un baldeo de calles

Te puede interesar