El portavoz del grupo municipal del PP de Boiro, Fernando García Diéguez, le reclama al alcalde, José Ramón Romero, que persiga las conexiones ilegales a la traída municipal de agua que, sostuvo, el primer edil viene denunciando desde 2022 en algunos de sus bandos. El concejal popular le dice al regidor local que “vai sendo hora” de que aplique el reglamento y corte el suministro y sancione a quienes “collen a auga ilegalmente”. Y también quiere saber “se vostede está amparando a algún amigote que ten algunha conexión ilegal, porque nada fixo desde o 2022 en que o denunciou a través dun bando e no publicado este ano mantén que as sigue habendo”.
García Diéguez, que empezó su intervención indicando que todavía no ha dimitido ningún concejal del PSOE "por haber dado positivo en alcoholemia", le dice a Romero que “o importante é traballar, pero de verdade, e sobre todo os servizos básicos, como é a auga”. Recordó a los boirenses que su mayor esfuerzo fiscal de los últimos 30 años lo están haciendo en 2025, “pero os servizos básicos empeoran. O mellor exemplo deso é o dos depósitos de Boiro de Arriba, de los que criticó su mantenimiento exterior y expresó dudas sobre el estado de los de dentro. Y reiteró su petición para duplicar la capacidad de los tanques y evitar restricciones de agua.
El concejal popular, que sigue denunciando lo que a su juicio es "un desastre de xestión do alcalde", recordó que el primer edil boirense sacó a principios de este mes un bando relacionado con las restricciones de agua debido que existía el riesgo de quedar si ese suministro, algo que calificó de "normal" teniendo en cuenta la situación de sequía en la que está el país. Sin embargo, refirió que eso es algo que ya hizo en 2022 y 2023 "acusando aos veciños de conexións ilegais, de despilfarro da auga... E no 2025, ano de m,aior esforzo fiscal por parte dos boirenses, cun 25% de suba do IBI, o alcalde bótalle unha vez máis a culpa aos veciños.Pero, desde o 2022 en que fixo o mesmo, non investiu nin un céntimo en ampliar os depósitos de auga".
"Nós xa lle advertimos que o importante era duplicar a capacidade deses tanques de Boiro de Arriba, cando alcalde decidiu investir cartos dun POS+ en mellorar a traída de auga na captación do río Coroño", indicaron desde las filas populares. En este sentido, Fernando García Diéguez le criticó al mandatario local que hable de macroproyectos, como la ampliación del polígono industrial o desarrollar ya el plan parcial de Barraña, "pero se non temos auga pouco se poden desenvolver esas 900 vivendas".
También le reprochó que en estos tiempos "quera facer unha obra que ninguén lle pide, como é a rehabilitación da casa de cultura de A Cachada, para o cal pediu catro millóns de euros en préstamos, pero o servizo municipal de auga está en precario". En este sentido, el líder del PP le lanzó al alcalde la pregunta de "se non é máis importante pedir un préstamo para ampliar estes depósitos e que o servizo de auga chegue a todos os veciños e non haxa restriccións de auga".